Purchase over RM70.00 to enjoy FREE Shipping within Malaysia!
ATTENTION!! Starting 2 Oct, shipments to Sabah is temporarily SUSPENDED due to TEMCO regulations in COVID-19 Red Zones.
RM12.00
Tahun Baru Penuh Duka
Price RM12.00
Product SKU 9789672926023
Cartoonist/Author Isao Sakamoto
Size (L x W x H) 14 cm x 1 cm x 21 cm
Reward Points 60
Points Needed 1200
Availability 972
Quantity
Description
Highlight
  • Koleksi Kisah Seriau Terbaik Isao Sakamoto!
  • Hak cipta terjemahan rasmi bahasa Melayu diberi oleh SHOGAKUKAN

Enam kisah seram terbaik sentuhan mangaka genius, Isao Sakamoto!

Tahun Baru Penuh Duka

Wujudnya sebuah bandar di mana pasti ada kematian pada hari pertama tahun baharu. Namun tahun ni, mereka sambutnya dengan cara berbeza...

 

Yoshiko

Yoshiko yang disayangi ramai... sebenarnya dah meninggal dunia, tapi...

 

Setiap Hari Dia Akan Terjun

Aku selalu nampak gadis tu kat rooftop sekolah dari kelas aku. Hari ni pun dia ke situ lagi...

 

Dunia Ideal Aku

Mak dan ayah peliklah hari ni. Macam ada yang tak kena je...

 

Tilikan Tapak Tangan

Tak sangka umur kamu panjang. Padahal jangka hayat kamu sepatutnya pendek...

 

Sachiko Pelajar Baru

Dah 60 tahun berlalu. Tapi kenapa sumpahan tu masih belum terlerai...?

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews