Free shipping for orders over RM50.00. *Only for local shipping
RM10.00
Namamu... 01
Price RM10.00
Product SKU 9789673859948
Brand Makoto Shinkai 新海诚
Size (L x W x H) 14.6 cm x 1.3 cm x 20.5 cm
Reward Points 50
Points Needed 1000
Availability 1
Quantity
This product has a maximum quantity of 15
Description
Highlight

- Penerbitan Asal oleh GEMPAK STAR STARZ!

- Komik Kisah Percintaan Remaja

- Hak Cipta Rasmi Terjemahan Dalam Bahasa Melayu diberi oleh KADOKAWA CORPORATION
Pertemuan dua jiwa tak pernah bersua. Namamu...

Tinggal sebulan je lagi komet kali terakhir muncul seribu tahun lalu bakal muncul kembali kat langit Jepun.

Mitsuha ialah seorang pelajar perempuan sekolah tinggi yang menetap kat desa dalam suatu kawasan pergunungan. Kempen undian ayahnya, seorang datuk bandar dan tradisi lama kuil keluarga membuat kehidupan hariannya bosan dan menyedihkan.

Hidup kat bandar kecil dalam usia begitu menjadikan dia sangat sensitif dengan pendapat orang lain tentang dirinya dan membuat minatnya terhadap bandar besar semakin mendalam.

Pada suatu hari dia bermimpi dirinya bertukar menjadi lelaki. Dalam mimpi tu ada sebuah bilik yang dia tak pernah tengok, rakan yang tak dikenali dan bandar Tokyo tersergam luas depan matanya.
 Walaupun keliru, Mitsuha tetap menikmati hidup kat bandar besar macam yang diimpikannya.

“Peliknya mimpi ni…”

Sementara tu, Taki, seorang pelajar lelaki sekolah tinggi kat Tokyo pun mengalami mimpi yang sama. Dalam mimpi tu dia menjadi pelajar perempuan sekolah tinggi kat sebuah bandar dalam suatu kawasan pergunungan yang tak pernah dia kunjungi.

Apa rahsia sebenar di sebalik pengalaman diorang? Nilah yang dikatakan suatu pertemuan dua jiwa yang tak pernah bersua. Maka bermulalah sebuah kisah ajaib tentang seorang pemuda dan seorang gadis.














Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews
What's in the box

- Komik Berwarna Putih Hitam. 

- Untuk versi digital, sila muat turun dari http://bit.ly/2nkP1ms.