Purchase over RM70.00 to enjoy FREE Shipping within Malaysia!
RM18.00
Magic Bean 03: Kirimkan Impian Aku Kepada Kau
Price RM18.00
Product SKU 9789673859832
Cartoonist/Author Joi
Size (L x W x H) 14.2 cm x 1 cm x 20.4 cm
Reward Points 90
Points Needed 1800
Availability 163
Quantity
This product has a maximum quantity of 100
Description
Highlight
  • Penerbitan Asal oleh GEMPAK STARZ.

  • Karya Asal Megic Bean, Sastera Popular.

  • Karya Asal dari Penulis Tempatan Malaysia.

Satu, dua, tiga... galah dipacakkan ke lubang dan swing up berjaya dilakukan oleh Yurisa. Sebelum mendarat, dia sempat melihat (menikmati barangkali...) pemandangan langit. Biru, cerah, cantik... bagaikan penglihatan HD secara live. Itulah yang didambakannya menerusi sukan lompat bergalah serba mencabar itu.

"Kenapa nak takutkan saya, Sheila? Apa sebenarnya dah berlaku kat awak ni?!"

"Tak payahlah! Kalau macam ni, saya lebih rela takde buah pinggang dari ambil Yurisa punya!" kata Sheila.

"Okey...asalkan kau sanggup buat pembedahan, aku terima apa je cadangan kau tu. A promise is a promise!"

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews
What's in the box
  • Siri Novel Ringan Magic Bean
Tags: Magic Bean