Purchase over RM70.00 to enjoy FREE Shipping within Malaysia!
Shipments to Sabah has resumed, kindly expect longer delivery estimates due to COVID-19 precautions. TQ!
RM18.00
Magic Bean 18: Aku Sarau
2 reviews
Price RM18.00
Product SKU 9789672315636
Cartoonist/Author LeAlterEgo
Size (L x W x H) 14 cm x 1.3 cm x 20.3 cm
Reward Points 90
Points Needed 1800
Availability 135
Quantity
Description
Highlight
  • Penerbitan Asal oleh GEMPAK STARZ.

  • Karya Asal Megic Bean, Sastera Popular.

  • Karya Asal dari Penulis Tempatan Malaysia.

#MORIB
Pukul 1.00 pagi tu ada orang ketuk pintu bilik hotel. Housekeeping katanya. Kawan aku nak pergi buka. Tapi dia stop. Apa hal pukul 1.00 pagi ada housekeeping?

#KETAPANG
Bayangkan... melalui tingkap dalam rumah, kau nampak pocong bergolek tepi jalan. Dua malam berturut-turut benda tu tunjuk diri.

#SETANGGI
Rupanya dah lama makhluk tu menetap kat rumah ni. Satu keluarga. Jin Hindu. Tapi yang paling kuat ganggu kitorang sekeluarga, jin betina.

#CINCIN
Ada benda mencangkung atas almari baju. Rambut panjang. Tapi benda jadi kat abah ni, famili langsung tak tahu sebab abah pendam seorang. Sampai satu tahap badan dia mula sakit.


Kisah seram sebenar @LeAlterEgo. Saka, nenek kebayan, penunggu, santau, roh tak aman, dendam, pocong dan macam-macam kisah luar kemampuan akal untuk kau hadam. Masa tu kau rasa kau kuat, tapi mungkin kau jadi lemah selemahnya. Dan bila kau lemah... Allahuakbar!
 


 


 


 

Reviews (2)
view all
back
5
2 reviews
What's in the box
  • Siri Novel Ringan Magic Bean.
Tags: magic bean