Purchase over RM70.00 to enjoy FREE Shipping within Malaysia!
RM12.00
Jangan Tutup Lampu... 20: Indonesia 2
Price RM12.00
Product SKU 9789672341000
Cartoonist/Author Yap Zhuo Yu 叶卓昱
Size (L x W x H) 14.1 cm x 0.7 cm x 20.4 cm
Reward Points 60
Points Needed 1200
Availability 486
Quantity
Description

Masa cikgu masuk kelas, 'benda' menyeringai tu muncul kat belakang dia. Kau je nampak!

Dengar kata sekolah ni ada puntianak. Jadi betul ke yang teman kau pergi tandas waktu tengah malam tu 'kawan' kau?

Baik jaga-jaga! Penunggu berkeliaran tepi jalan dan ikut sesiapa je yang dia nak... balik rumah.

Kat mana-mana pun makhluk tu ada. Satu je nak pesan... jangan sekali-kali bangkitkan kemarahan 'dia'. Kalau tak, korang pun akan jadi hantu pendendam.

10 karya misteri menghidupkan aura seram tidak berpenghujung...

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews