Purchase over RM70.00 to enjoy FREE Shipping within Malaysia!
RM18.00
Magis Manis Coklat Novel 03: ~Ispahan - Cinta Sang Mawar~
Price RM18.00
Product SKU 9789672818151
Cartoonist/Author Riku Hozumi
Size (L x W x H) 14 cm x 1 cm x 21 cm
Reward Points 90
Points Needed 1800
Availability 843
Quantity
Description
Highlight
  • Coklat & cinta berpisah tiada. Korang yakin?

  • Apa kaitan bunga mawar dengan Kasumi? Jom kita selongkar!

  • Mekar dan manis selalu... benarkah?

  • Romantis atau khayalan semata?

  • Hah? Shokora jatuh cinta?!!

Suatu hari di musim panas... ketika melewati sebuah taman dipenuhi mawar, Kasumi terserempak dengan lelaki misteri. Sejak hari tu, satu demi satu kejadian pelik melanda. Semasa berada kat Chocolat Noir, Kasumi menerima memo daripada Kakao agar dia segera ke rumah agam vampire.

 

Apa tujuannya? Kenapa Kasumi kena pergi? Tanpa berlengah dia dan Shokora pun berangkat ke sana.

 

Aikawa Shokora, ahli sihir yang tak boleh dipisahkan dengan coklat magik boleh tunaikan hajat. Tapi, tiada yang percuma dalam dunia ni. Sama juga dengan coklat Shokora. Kalau dah sedia nak hilang aset penting, silalah bayar! Ragam jiwa manusia terus dibongkarkan oleh Shokora.

 

'Magis Manis Coklat' dalam versi novel volum ketiga.

Sarat dengan kisah original dan ilustrasi menarik!

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews