Purchase over RM70.00 to enjoy FREE Shipping within Malaysia!
RM12.00
Jangan Perasanlah, Iwata!
1 reviews
Price RM12.00
Product SKU 9789672926566
Cartoonist/Author Nao Hinachi
Size (L x W x H) 14 cm x 1 cm x 21 cm
Reward Points 60
Points Needed 1200
Availability 933
Quantity
Description
Highlight
  • Spin-off 'Fujiwara-kun wa Daitai Tadashii' yang cecah 1 000 000 cetakan!
  • Hak cipta rasmi terjemahan bahasa Melayu diberi oleh SHOGAKUKAN

Kitorang rapat sejak sekolah menengah lagi, takkan tiba-tiba aku nak cakap aku sukakan dia?!!

 

Akemiya sukakan Iwata yang dia kagumi. Tapi masuk je sekolah tinggi, Iwata jadi popular sebab berkawan dengan Fujiwara dan Shirotaki. Iwata jadi perasan!

 

Bila dikelilingi gadis comel, Iwata mula jadi kaki perempuan. Akemiya jadi geram bila tengok muka perasan Iwata tu. Dia geram tapi suka...

 

Bila dah geram, habis keluar kata-kata kesat. Akhirnya Akemiya tak dapat peluang pun nak kembangkan hubungan diorang. Mampu ke Akemiya keluar dari putaran cinta tak terkawal ni?!!

 

Kisah hangat, kelakar dan beremosi tentang Iwata dan Akemiya; watak sampingan dari komik best-seller 'Fujiwara-kun wa Daitai Tadashii'. ♥

Reviews (1)
view all
back
5
1 reviews